Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

 

Zwrotu towaru można dokonać na 2 sposoby:

1. Prosimy pobrać tutaj i wydrukować formularz zwrotu. Wypełniony formularz, wraz ze zwracanym towarem i fakturą odesłać na nasz adres.

2. Na kartce lub w wiadomości e-mail do sklepu, wysłać wiadomość z następującymi informacjami:

- "Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży"

- imię, nazwisko, adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu, nr zamówienia, zwracany towar wraz z ceną i nr konta  bankowego na który będzie dokonany zwrot towaru

 

Oświadczenie prosimy dostarczyć pocztą elektroniczną lub dołączyć do przesyłki wraz ze zwracanymi towarami i fakturą.

 

          Adres do zwrotów:

In Koncept Katarzyna Pietras

os. Stefana Batorego 82h/12

60-687 Poznań

 

Towar nie może nosić śladów użytkowania.

 

Zwrotu dokonujemy na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego, w ciągu 5 dni roboczych.

Koszt przesłania nam zwracanego towaru ponosi Klient.

 

 

REKLAMACJE

 

Aby złożyć reklamację należy przesłać pisemnie informacje: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury na adres sklepu.

Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w Regulaminie.

 

 W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu: kontakt@dekoska.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl